FAQs

Antwoord op jouw vragen?

Waar bezorgt Oh My Guts?

Wij bezorgen onze maaltijden in Zaandam, Koog aan de Zaan, Zaandijk, Wormerveer, Wormer, Assendelft, Westzaan, Krommenie. 

Staat jouw woonplaats er niet bij maar wil je wel graag bestellen? Je kunt altijd even contact opnemen voor mogelijke bezorgopties.

Hoe worden de maaltijden aangeleverd?

Wij hebben onze eigen bezorgdienst die jouw maaltijden bezorgt tussen 17:00 & 19:00. 

Voor de postcodes 1501 t/m 1508 kun je onze maaltijden via Thuisbezorgd.nl bestellen en dan bezorgen wij on demand.

Hoe vaak worden de maaltijden van Oh My Guts aangepast?

Wij hebben een wekelijks wisselend week menu waar iedere week vier verschillende maaltijden op staan. Verder hebben wij altijd een vast assortiment aan ontbijtjes en lunch. 

Op welke punten kan ik mijn maaltijd afhalen?

Je kunt onze maaltijden afhalen bij onze brandstore. Verder hebben wij onze maaltijden liggen in de koeling van de Koffiezaak Wormerveer & Zaandam Hermitage. 

Zijn de maaltijden voldoende voor mannen?

Onze maaltijden zijn zorgvuldig getest voor en door mannen, tot heden hebben zijn de maaltijden goedgekeurd op grootte en op voedzaamheid.

Worden er bezorgkosten in rekening gebracht?

Oh My Guts brengt standaard €2,50 bezorgkosten in rekening. 

Tot hoe laat kun je maaltijden bestellen?

Je kunt de maaltijden op ieder moment van de dag bestellen. Wanneer je voor 17.00 uur bestelt,  kan de maaltijd nog dezelfde dag worden bezorgt. Je kunt ook kiezen voor een latere afleverdatum.

Voor de postcodes 1501 t/m 1508 kun je de maaltijden bestellen via Thuisbezorgd.nl. Wij bezorgen jouw bestelling dan on demand.

Zijn alle ingrediënten biologisch?

Wij proberen zo veel mogelijk biologische en lokale ingrediënten te gebruiken.

Kan Oh My Guts hulp bieden bij dieetwensen?

Ja, Oh My Guts werkt graag mee aan dieetwensen of allergieën. Wij hebben onze eigen voedingsdeskundige die graag helpt bij een passend voedingsadvies. 

Welk verpakkingsmaterialen gebruiken jullie?

Omdat we ons eten graag zo duurzaam mogelijk verpakken, werken we met afbreekbare materialen zoals karton, pulp of gerecycled afbreekbaar plastic. Voor de de sapjes gebruiken we glazen flesjes, die hergebruikt kunnen worden.

Ik ben niet tevreden over de geleverde kwaliteit. Wat nu?

Neem gerust contact met ons op om de ontevredenheid te bespreken, wij lossen het graag met je op. We staan altijd open voor feedback om zo de kwaliteit van onze producten te verbeteren.

Worden de maaltijden koud of warm bezorgt?

De maaltijden worden koud bezorgd en kunnen op verschillende manieren worden opgewarmd. De verwarm instructies staan weergeven bij de producten en op onze website.
Weet je niet zeker hoe je het moet verwarmen? Je kunt altijd even bellen voor de verwarm-instructies.

Voor de postcodes 1501 t/m 1508 bezorgen wij de maaltijden ook warm via Thuisbezorgd.nl

Disclaimer

Wij zijn geen medische organisatie met specialisten; als je onzeker bent schroom dan niet om contact met ons of je medisch specialist op te nemen. De informatie op deze website is algemene informatie. De informatie bevat voedingsadvies; er is geen medische onderzoek of bewijs voor behandeling en genezing van ziekten. Jouw arts is de primaire bron hiervoor.

Nog onbeantwoorde vragen? Contact Us