Antwoord op jouw vragen?

Waar bezorgt Oh My Guts?

Wij bezorgen onze maaltijden in Zaandam, Koog aan de Zaan, Zaandijk, Wormerveer, Wormer, Assendelft, Westzaan, Krommenie, Uitgeest, Heemskerk, Markenbinnen, West-Knollendam & Oost-Knollendam.
Staat jouw woonplaats er niet bij maar wil je wel graag bestellen? Je kunt altijd even contact opnemen voor mogelijke bezorgopties.

Hoe worden de maaltijden aangeleverd?

Wij hebben onze eigen bezorgdienst die er voor zorgt dat jouw maaltijd op tijd en netjes wordt afgeleverd.

Hoe lang zijn de maaltijden te bewaren?

Wij garanderen dat je de maaltijden 3 dagen kunt bewaren. Uiteraard zijn de maaltijden ook in te vriezen waardoor ze zo lang als nodig houdbaar zijn.

Worden er bezorgkosten in rekening gebracht?

Oh My Guts brengt standaard €2,50 bezorgkosten in rekening. Bij de abonnementen is dit gratis, bij het afsluiten van het abonnement kun je ervoor kiezen om OMG een steuntje in de rug te geven en mee te betalen aan de bezorgkosten (dit is natuurlijk geheel vrijwillig)!

Hoe warm ik de maaltijden op?

De maaltijden worden gekoeld geleverd. De maaltijden zijn zo gemaakt dat je ze koud kunt eten, maar je kunt ze ook opwarmen. De instructies worden bij de verpakking geleverd. Let op: Verwijder eerst de deksel voor je gaat verwarmen

Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?

Het abonnement stopzetten, pauzeren of aanpassen is heel eenvoudig, neem 7 dagen van te voren contact met ons op via e-mail: info@ohmyguts.nl of neem telefonisch contact op: +31 (0) 648853076.

Kan Oh My Guts hulp bieden bij dieetwensen?

Ja, Oh My Guts werkt graag mee aan dieetwensen of allergieën. je kunt je voorkeur aangeven op het inschrijfformulier.

Welke verpakkingsmaterialen gebruiken jullie?

Omdat we ons eten graag zo duurzaam mogelijk verpakken, werken we met afbreekbare materialen zoals karton, pulp of gerecycled afbreekbaar plastic. Voor de de sapjes gebruiken we glazen flesjes, die hergebruikt kunnen worden.

Ik ben niet tevreden over de geleverde kwaliteit. Wat nu?

Neem gerust contact met ons op om de ontevredenheid te bespreken, wij lossen het graag met je op. We staan altijd open voor feedback om zo de kwaliteit van onze producten te verbeteren.

Worden de maaltijden koud of warm bezorgd?

De maaltijden worden koud bezorgd en kunnen op verschillende manieren worden opgewarmd. De verwarm instructies staan weergeven bij de producten en op onze website.
Weet je niet zeker hoe je het moet verwarmen? Je kunt altijd even bellen (+31 (0) 648853076 voor de verwarm-instructies.

Zijn de maaltijden voldoende voor mannen?

Onze maaltijden zijn zorgvuldig getest voor en door mannen, tot heden hebben zij de maaltijden goedgekeurd op grootte en op voedzaamheid.

Overige vragen

Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je altijd een e-mail sturen naar info@ohmyguts.nl of neem telefonisch contact op +31 (0)648853076

Nog onbeantwoorde vragen? Contact Us