ALGEMENE VRAGEN

Zijn jullie biologisch? 

Nee, (nog) niet alle producten waarmee wij werken zijn biologisch.

Ik ben allergisch, kunnen jullie aanpassingen maken? 

Helaas kunnen we geen aanpassingen maken in onze gerechten. Alle ingrediënten die we gebruiken staan vermeld bij de informatie van onze maaltijden. Let goed op de ingrediëntenlijst voor het plaatsen van je bestelling. 

Ik eet glutenvrij. Kan ik bij jullie bestellen? 

Zeker, hoewel niet alles glutenvrij is hebben wij wel glutenvrije opties. Kijk hiervoor goed naar de ingrediëntenlijst die per product op de weergegeven staan!

Let op: de maaltijden worden wel bereid in een keuken waar gluten voorkomen. 

Wat kan ik met al die ice-packs? 

De inhoud van de icepacks kan gewoon door de gootsteen of bij de plantjes. In onze icepacks zit namelijk watergel, hiervan kunnen plantjes extra lang genieten omdat het langzamer door de aarde loopt. Het papier van de icepacks kan gewoon bij het oud papier! 

ONZE PRODUCTEN

Hoelang kan ik de maaltijden bewaren? 

Al onze maaltijden zijn drie dagen houdbaar. Op onze verpakkingen staat ook altijd de houdbaarheid vermeld.

Bijvoorbeeld:
Ontvang je je maaltijden op maandag(avond), dan kun je deze dinsdag, woensdag en donderdag eten!  

Zijn jullie producten ook in te vriezen? 

De meeste maaltijden zijn geschikt om in te vriezen. Ook de ontbijtjes zijn geschikt om in te vriezen. De salades zijn minder geschikt om in te vriezen, omdat sla door het vriesproces minder lekker wordt.

Let op! Heb je een een maaltijd ingevroren, zorg er dan voor dat ze een dag van te voren in de koelkast ontdooien. Zo voorkom je extreme temperatuursverschillen in de maaltijd. Als de maaltijd volledig ontdooid is kun je het verwarmen in de oven. Zorg ervoor dat het extra goed opgewarmd wordt, ook al betekent dit dat het langer in de oven moet dan aangegeven op de verpakking.

Hoe kun je de maaltijden opwarmen?

Je maaltijden zijn al bereid door onze chefs. Je hoeft de maaltijd alleen nog even op te warmen in de oven of magnetron. Op het etiket van de maaltijd vind je de specifieke opwarm instructies van de maaltijden. Over het algemeen gelden de volgende opwarm instructies:


Magnetron:

3 - 4 minuten op 750 Watt. 


Oven:

8 - 12 minuten op 180 graden. 


Let op: verwijder al het plastic (afbreekbaar) dat in de bakjes zit. 

Moet je de maaltijden zelf nog bereiden? 

Nee - we do the work for you! Onze chefs bereiden al jouw maaltijden in onze eigen professionele keuken. Je hoeft de producten alleen nog even op te warmen. 

Wat is het gewicht van één maaltijd? 

Het gewicht varieert per maaltijd. Het gemiddelde gewicht van onze small maaltijden is 400 gram en voor de large maaltijden is dit 500 gram. Bij de productinformatie op de website staat ook altijd het gemiddelde gewicht vermeld. Aangezien wij al onze producten vers produceren kan het gewicht iets afwijken. 

Ik mag bepaalde producten niet, kan ik dan alsnog bij jullie bestellen? 

Dit hangt er natuurlijk van af wat je niet mag. Bij onze producten staan de ingrediënten gelukkig vermeld, kijk hier dus goed naar om te bepalen wat je wel mag eten bij ons!

Wat is de minimale leeftijd voor de kids meals? 

De kids meals zijn geschikt voor kinderen vanaf 5 jaar en ouder. 

Ik ben allergisch. Hoe kan ik dit het beste doorgeven? 

Onze recepten kunnen helaas niet per persoon aangepast worden. Kijk goed op de website naar de ingrediënten alvorens je je een maaltijd selecteert! Zo weet je zeker dat je maaltijden bestelt die je ook veilig kunt eten!

BEZORGING & RETOURNEREN

Wat is jullie bezorg gebied? 

Wij bezorgen door heel Nederland (op de Waddeneilanden na) en in Vlaanderen en Brussel.  

Hoe werkt de bezorging in Nederland, Vlaanderen en Brussel?

Levering Nederland, Vlaanderen en Brussel

- Leverdagen: maandag, dinsdag en donderdag

- Levertijdstip: tussen 17:00 & 22:30

Tussen 16:00 en 16:45 ontvang je jouw persoonlijke track & trace-code. Hiermee kun je jouw pakketje volgen tot op 2 uur nauwkeurig. 


Let op: de pakketjes worden geleverd tussen 17:00 en 22:30. Het kan dus voorkomen dat jouw pakketje bijvoorbeeld om 22.15 geleverd wordt. Wil je er zeker van zijn dat je jouw pakketje op een bepaalde dag kunt eten? Laat deze dan een dag van te voren bij je bezorgen.

Levering Amsterdam

- Leverdagen: maandag, dinsdag en donderdag

- Levertijdstip: tussen 15:00 & 18:00 of tussen 18:00 en 21:00

- Amsterdam centrum, Amstelveen, Amsterdam Noord, Amsterdam Nieuw West, Diemen, Amsterdam Zuid Oost, Badhoevedorp, Landsmeer, Ijburg. 


Bestelling plaatsen: 

Je plaatst je bestelling twee dagen van te voren. Op deze manier hebben wij voldoende tijd om jouw bestelling klaar te maken!

Voorbeeld: wil je bestellen voor de maandag? Dan moet je uiterlijk op zaterdag 23:59 uur op de website een bestelling plaatsen.


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

We rekenen geen verzendkosten bij een bestelling boven de €50,00. 


Wanneer je onder de €50,00 bestelt hanteren we bezorgkosten van €4,95. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen? 

Ja, je kunt je bestelling ook afhalen bij onze productie in Zaandam (Pieter Lieftinckweg 3C, 1505HX). We doen alleen afhaal bij bestellingen boven de €30,-. Afhalen is dan mogelijk vanaf 14:00 tot 16:00. Selecteer bij het plaatsen van je bestelling dat je je bestelling komt afhalen. Dit spreekt voor zich tijdens het afreken proces. 

Let op: ook bij het afhalen selecteer je een datum voor het afhalen.

Moet ik thuis zijn op het moment van leveren? 

Om onze pakketten succesvol af te leveren verwachten we dat er iemand op de gekozen bezorgdatum en het gekozen tijdstip thuis is om het pakket in ontvangst te nemen.

Indien de wens bestaat het pakket toch nog te leveren nadat het pakket de eerste keer niet kon worden bezorgd omdat er niemand thuis was, worden er kosten voor een nieuw vers pakket en de bezorging in rekening gebracht (mits de besteller verantwoordelijk is voor de mislukte eerste levering). Hierover dient contact te worden opgenomen via de mail leveringen@ohmyguts.nl. 

Hoe laat wordt mijn pakketje bezorgd?

Voor vragen met betrekking tot de bezorging kun je terecht bij de desbetreffende transporteur: Trunkrs (Nederland) of Tring Tring (Amsterdam). In de bevestigingsmail van je bestelling vind je alle contact gegevens terug van onze vervoerders. 

Ik ben niet thuis op het moment van bezorgen, wat nu? 

Om onze pakketten succesvol af te leveren verwachten we dat er iemand op de gekozen bezorgdatum en het gekozen tijdstip thuis is om het pakket in ontvangst te nemen. Mocht je toch niet thuis zijn, neem dan geruime tijd van te voren contact op met leveringen@ohmyguts.nl


Indien je ons dit 48 uur van te voren (op werkdagen) laat weten dan kunnen wij de bezorg datum nog aanpassen!  

Wat is de minimale bestelgrootte?

Wij leveren jouw bestelling vanaf €30 door heel Nederland. 

Wat als mijn pakketje niet geleverd is? 

Onze excuses hiervoor! Dit is natuurlijk heel erg vervelend. We komen dan ook graag met een oplossing. 


Om de versheid van onze pakketten te garanderen leveren wij de maaltijden nooit uit in een tweede levering. Om deze reden zullen we de zending cancelen bij de transporteur. Het automatische bericht van de transporteur over een levering op de eerstvolgende werkdag mag genegeerd worden. 


Van ons ontvang je een tegoedbon ter waarde van je hele bestelling. Op deze manier kun jij een nieuwe verse bestelling bij ons plaatsen wanneer het goed uit komt voor jou. Je krijgt van ons een berichtje hierover op de eerstvolgende werkdag!

Kan ik in één bestelling voor verschillende weken bestellen? 

Nee dit kan niet. Wij raden aan om verschillende bestellingen te plaatsen als je voor verschillende weken wil bestellen. Op deze manier kun je de gewenste bezorgdatum selecteren. Plaats dus altijd meerdere bestellingen als je het op verschillende data bezorgd wil hebben. Dit geldt ook voor de pakketten.

Let op: het is dus niet mogelijk om één bestelling te plaatsen en in de opmerkingen verschillende bezorgdata door te geven. Hiervoor is het opmerkingenveld niet bedoeld en de opmerkingen zullen niet tijdig genoeg gelezen worden. 

Waarom heb ik geen bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling? 

Oeps. Hier gaat iets mis!


Er wordt namelijk van elke bestelling die op onze website wordt geplaatst een bevestigingsmail verstuurd. Er is dan of iets mis gegaan bij het plaatsen van je bestelling (de bestelling is dan niet goed doorgekomen), of je hebt de mail om een van de volgende redenen nog niet ontvangen:
1. Het kan zijn dat de mail in je spam-box is gekomen. Check dan eerst even je spam-box. 

2. Daar ook niets gevonden? Het kan ook zijn dat er een typfoutje in jouw mailadres staat.

Neem contact met ons op: leveringen@ohmyguts.nl 

Ik heb geen track & trace ontvangen 

Je ontvangt een track & trace code zodra jouw pakket bij onze bezorgdienst is. Meestal ontvang je de track and trace tussen 16:00 en 16:45.  Mocht je helemaal geen track & trace ontvangen hebben, maar verwacht je wel een pakketje? Neem dan contact met ons op: leveringen@ohmyguts.nl

Help! Ik wil iets aan mijn bestelling wijzigen!

Dat kan natuurlijk gebeuren! Wij kunnen wijzigingen nog zeker doorvoeren als deze 48u van te voren (op werkdagen) worden doorgegeven. Wat betekent dit voor jou?


Heb jij een bestelling op maandag staan: dan dienen we eventuele wijzigingen uiterlijk vrijdag vóór 16:00 uur binnen te hebben

Heb jij een bestelling op dinsdag staan: dan dienen we eventuele wijzigingen uiterlijk zondag vóór 12:00 uur binnen te hebben

Heb jij een bestelling op donderdag staan: dan dienen we eventuele wijzigingen uiterlijk dinsdag voor 16:00 uur binnen te hebben


Op deze manier hebben wij voldoende tijd de wijzigingen door te communiceren naar ons hardwerkende keukenteam! Stuur je wijzigingen samen met je ordernummer door naar leveringen@ohmyguts.nl - we helpen je graag verder!


PAKKETTEN

ALGEMEEN

Ik ben allergisch. Hoe kan ik dit het beste doorgeven? 

Onze recepten kunnen helaas niet per persoon aangepast worden. Ben je ergens allergisch voor dan raden we aan om van te voren goed te informeren over de inhoud van het pakket. Je kunt ons hierover altijd een e-mail sturen. We helpen graag!

Ik wil een pakket bestellen maar kan nergens mijn voorkeuren aangeven, klopt dit? 

Klopt! Wij stellen de pakketten voor jou samen, zo hoef je zelf niet na te denken! Kies bijvoorbeeld voor de detox of voor de daily healthy routine. Zo ben je een hele dag voorzien van lekker eten en hoef je zelf niks te doen (behalve bestellen dan)!


Wil je zelf bepalen wat je ontvangt? Bestel dan de producten los! - dit raden we dan ook aan als je bepaalde allergieën hebt. 

Wat is het verschil tussen de detox en de healthy lifestyle box? 

De detox heeft de focus vooral op bepaalde stoffen in de ingrediënten die bekend staan om een ontgiftende werking teweeg te brengen. De healthy lifestyle box is op zo'n manier samengesteld dat je op een dag van je energie-inname (calorieën) precies gebalanceerd zit met je koolhydraten, vetten en eiwitten. De maaltijden zijn per dag op elkaar afgestemd zodat je de juiste verhoudingen binnenkrijgt. 

Ik wil graag een pakket (bijvoorbeeld de detox) bestellen maar mag bepaalde producten niet, wat kan ik het beste doen? 

In dit geval is het het makkelijkste als je gewoon zelf los bestelt omdat we geen persoonlijke aanpassingen kunnen aanmaken in de pakketten. Je kunt altijd vooraf even vragen welke producten er in het pakket zitten, zo weet je of je het pakket wel of niet kunt bestellen! Vragen over de inhoud van de pakketten kunnen naar: info@ohmyguts.nl

DETOX

Wat zijn de bijwerkingen van de detoxbox? 

Wanneer je aan het detoxen bent, gebeurt er een heleboel in je lichaam, maar ieder lichaam reageert hier anders op. Het kan voorkomen dat je je duizelig voelt, koude rillingen hebt, hoofdpijn krijgt of minder goed slaapt. Dit komt door de gifstoffen die er tijdens de detox vrij komen. 


Kan ik detoxen als ik zwanger ben of wanneer ik borstvoeding geef? 

Dit is iets wat wij sterk afraden. Niet alleen omdat er tijdens het detoxen gifstoffen vrijkomen - en dus ook in het bloed worden opgenomen- maar ook omdat een zwangerschap veel energie kost, en het belangrijk is dat je deze energie ook daadwerkelijk hebt..

Wat is het verschil tussen de detox en de healthy lifestyle box? 

De healthy lifestyle is op zo'n manier samengesteld dat je op een dag van je energie-inname (calorieën) goed gebalanceerd zit met je koolhydraten, vetten en eiwitten. De maaltijden zijn per dag op elkaar afgestemd zodat je de juiste verhoudingen binnenkrijgt. Deze leefstijl is duurzaam, je kunt dit lang volhouden.


De detox box ondersteunt ons detox-systeem die wij van nature bezitten. Vezelrijke voeding, rijk aan antioxidanten met probiotische werking om onze darmen een handje te helpen. De detox box valt daarnaast nog wat lager uit in calorieën, voor de mensen die graag even een reset willen!


HEALTHY LIFESTYLE BOX

Wat zit er allemaal in? 

Inhoud van healthy lifestyle small (dit is per dag)

- 1x ontbijt

- 1x snackmoment (snack of dessert)

- 1x lunch

- 1x juice

- 1x maaltijd (400 gram)

- 1x thee

- 1x supplement van Twinforest


Inhoud van healthy lifestyle large (dit is per dag)

- 1x ontbijt

- 2x snackmoment (snack of dessert)

- 1x lunch

- 1x juice

- 1x maaltijd (500 gram)

- 1x thee

- 1x supplement van Twinforest

Wat is het verschil tussen de detox en de healthy lifestyle box? 

De healthy lifestyle is op zo'n manier samengesteld dat je op een dag van je energie-inname (calorieën) goed gebalanceerd zit met je koolhydraten, vetten en eiwitten. De maaltijden zijn per dag op elkaar afgestemd zodat je de juiste verhoudingen binnenkrijgt. Deze leefstijl is duurzaam, je kunt dit lang volhouden.


De detox box ondersteunt ons detox-systeem die wij van nature bezitten. Vezelrijke voeding, rijk aan antioxidanten met probiotische werking om onze darmen een handje te helpen. De detox box valt daarnaast nog wat lager uit in calorieën, voor de mensen die graag even een reset willen!


Kan ik deze box bestellen als ik zwanger ben of wanneer ik borstvoeding geef? 

Ja hoor, dit is prima. We hebben er met de healthy lifestyle box echter geen rekening mee gehouden of gerechten wel/niet pittig zijn. Mocht je dat wel willen dan kun je beter de kraambox of de mom-plan bestellen. 

KRAAMBOX

Wat is de kraambox?

Dit is een door ons samengesteld pakket die je cadeau kunt doen aan de kersverse ouders!