Al onze maaltijden zijn drie dagen houdbaar. Op de verpakkingen van de maaltijden staat ook altijd de houdbaarheid vermeld.
Bijvoorbeeld: ontvang je je maaltijden op maandag(avond), dan kun je deze dinsdag, woensdag en donderdag eten!
ONZE PRODUCTEN
Hoelang kan ik de maaltijden bewaren?
Zijn jullie producten ook in te vriezen?
De meeste maaltijden zijn geschikt om in te vriezen. Ook de ontbijtjes zijn geschikt om in te vriezen. De salades zijn minder geschikt om in te vriezen, omdat sla door het vriesproces minder lekker wordt.
Let op! Heb je een een maaltijd ingevroren, zorg er dan voor dat ze een dag van te voren in de koelkast ontdooien. Zo voorkom je extreme temperatuursverschillen in de maaltijd. Als de maaltijd volledig ontdooid is kun je deze verwarmen in de oven of magnetron. Zorg ervoor dat het extra goed opgewarmd wordt, ook al betekent dit dat het langer in de oven moet dan aangegeven op de verpakking.
Hoe kun je de maaltijden opwarmen?
Op het etiket van de maaltijd vind je de specifieke opwarm instructies van de maaltijden. Over het algemeen gelden de volgende opwarm instructies:
Magnetron:
3 - 4 minuten op 600 Watt.
Oven:
8 - 14 minuten op 180 graden.
Let op! Verwijder het folie en eventueel de kleine bakjes die in je maaltijd zitten.
Moet je de maaltijden zelf nog bereiden?
Nee - we do the work for you! Onze chefs bereiden al jouw maaltijden in onze eigen professionele keuken. Je hoeft de producten alleen nog even op te warmen.
Zijn jullie biologisch?
Nee, (nog) niet alle producten waarmee wij werken zijn biologisch. Wij proberen zoveel mogelijk gebruik te maken seizoensproducten.
Ik eet glutenvrij. Kan ik bij jullie bestellen?
Zeker, hoewel niet alles glutenvrij is hebben wij wel glutenvrije opties. Kijk goed naar de ingrediëntenlijst die per product wordt weergegeven.
Let op! De maaltijden worden bereid in een keuken waar er met gluten wordt gewerkt.
Ik mag bepaalde producten niet, kan ik dan alsnog bij jullie bestellen?
Bij onze producten staan de ingrediënten duidelijk vermeld op de website en verpakking. Kijk hier goed naar om te bepalen wat je wel en niet mag eten. Helaas kunnen we geen aanpassingen maken in onze bestaande recepturen.
BESTELLINGEN EN BEZORGING
Hoe werkt ons bestelproces?
Je besteld jouw maaltijden gemakkelijk via onze website. Tijdens het afrekenen kun je jouw gewenste leverdag selecteren. Wij leveren op maandag en donderdag. Wanneer je op maandag een bestelling wil ontvangen moet je voor woensdag je bestelling doorgeven. Wil je op donderdag een bestelling ontvangen dan kan dat tot zondag.
Hoe werkt de bezorging?
Momenteel bezorgen wij door heel Nederland (Waddeneilanden uitgezonderd) en België.
Nederland
Wij leveren op: maandag, dinsdag en donderdag. Op de dag van bezorging ontvang je van onze vervoerder een Track & Trace. Wanneer dit precies is hangt af van de vervoerder.
Woon je in de randstad? Dan kan je tijdens het afrekenen het gewenste levertijdstip kiezen.
België
Wij leveren op: maandag, dinsdag en donderdag. Op de dag van bezorging ontvang je van onze vervoerder een Track & Trace. Wanneer dit precies is hangt af van de vervoerder.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
In Nederland hanteren we bezorgkosten van €5,95 voor bestellingen boven de €30. Bestel je onder de €30 dan hanteren wij €9,95 bezorgkosten.
Wanneer je boven de €95 besteld, bezorgen wij je pakketje gratis.
In België hanteren we bezorgkosten van €9,95. Vanwege de grotere afstanden die moeten worden afgelegd liggen deze kosten hoger.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, je kunt je bestelling ook afhalen. Je kunt deze optie selecteren tijdens het afrekenen.
Waar: Pieter Lieftinckweg 3c, 1505 HX Zaandam
Wanneer: op maandag, dinsdag en donderdag tussen 13:00 en 16:30 uur
Moet ik thuis zijn op het moment van leveren?
Ja, wij verwachten dat je thuis bent op het moment van de gekozen bezorg datum en het gekozen tijdvak.
Kan ik in één bestelling voor verschillende weken bestellen?
Nee dit kan niet. Wij raden aan om verschillende bestellingen te plaatsen als je voor verschillende weken wilt bestellen. Op deze manier kun je de gewenste bezorgdatum selecteren.
Waarom heb ik geen bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling?
Oeps. Hier gaat iets mis!
Elke klant die bij ons een bestelling plaatst ontvangt een bevestigingsmail. Wanneer je deze niet ontvangt is er iets mis gegaan bij het plaatsen van je bestelling (niet goed doorgekomen) of je hebt de mail om een van de volgende redenen nog niet ontvangen:
1. Het kan zijn dat de mail in je spam-box is gekomen. Check dan eerst even je spam-box.
2. Daar ook niets gevonden? Het kan ook zijn dat er een typfoutje in jouw mailadres staat.
Neem contact met ons op: leveringen@ohmyguts.nl
PAKKETTEN
DETOX
Wat zijn de bijwerkingen van de detoxbox?
Wanneer je aan het detoxen bent, gebeurt er een heleboel in je lichaam, maar ieder lichaam reageert hier anders op. Het kan voorkomen dat je je duizelig voelt, koude rillingen hebt, hoofdpijn krijgt of minder goed slaapt. Dit komt door de gifstoffen die er tijdens de detox vrij komen.
Kan ik detoxen als ik zwanger ben of wanneer ik borstvoeding geef?
Dit is iets wat wij sterk afraden. Niet alleen omdat er tijdens het detoxen gifstoffen vrijkomen - en dus ook in het bloed worden opgenomen- maar ook omdat een zwangerschap veel energie kost, en het belangrijk is dat je deze energie ook daadwerkelijk hebt.
KRAAMPAKKET
Wat is het kraampakket?
Dit is een door ons samengesteld pakket die je cadeau kunt doen aan de kersverse ouders of natuurlijk aan jezelf!