FAQ - BEZORGING 

Wat is jullie bezorggebied? 

We bezorgen in alle provincies in Nederland op de waddeneilanden na. 

Bij de bezorging van onze maaltijden maken we onderscheid tussen de volgende drie gebieden:

Bezorging Nederland
- postcodes: alle postcodes op de waddeneilanden na
- bezorging in samenwerking met RedjePakketje

Bezorging Zaandam 
- postcodes: 1501, 1502, 1503, 1504, 1505, 1506, 1507, 1508
- Bezorging door Oh My Guts 

Bezorging Zaanstad
- postcodes: 1509, 1520, 1521, 1530, 1531, 1540, 1541, 1544, 1550, 1551, 1560, 1561, 1562, 1566, 1567
- Bezorging door Oh My Guts 

Hoe werkt de bezorging in Nederland?

Voor bestellingen door Nederland werken wij samen met Redjepakketje. 


Levering:

- Leverdagen: maandag, dinsdag & donderdag 

- Levertijdstip: tussen 17:00 & 22:00 

Tussen 16:00 en 16:45 ontvang je jouw persoonlijke track & trace-code. Hiermee volg je jouw bestelling tot op 30 minuten nauwkeurig. 


Bestelling: 

- Op onze leverdagen kun je tot 11.00 bestellen voor same day delivery. Je kunt natuurlijk ook eerder bestellen en de gewenste aflever dag kiezen. 

Hoe werkt bezorging binnen Zaandam?

Voor bestellingen in Zaandam maken wij gebruik van onze eigen bezorgdienst. 


Postcodes: 

1501, 1502, 1503, 1504, 1505, 1506, 1507, 1508


Leverdagen:

- maandag:  11.00 - 20:00 

- dinsdag: 11:00 - 17:00
- woensdag: 11:00 - 20:00
- donderdag: 11:00 - 20:00 

- vrijdag:  11:00 - 20:00
- zaterdag: 15:00 - 20:00
- zondag: 15:00 - 20:00 


Bestelling:

- Je kunt je bestelling op ieder moment van de dag plaatsen. 

- We zullen altijd ons best doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. 


Onze gemiddelde levertijd is 45 minuten. 

Hoe werkt bezorging binnen Zaanstad?

Voor bestellingen in Zaanstad maken wij gebruik van onze eigen bezorgdienst.   


Postcodes:

1509, 1520, 1521, 1530, 1531, 1540, 1541, 1544, 1550, 1551, 1560, 1561, 1562, 1566, 1567


Leverdagen:

- maandag: levering tussen 17:00 & 20:00

- dinsdag: levering tussen 17:00 & 20:00
- woensdag: levering tussen 17:00 & 20:00
- donderdag: levering tussen 17:00 & 20:00 

- vrijdag:  levering tussen 17:00 & 20:00


Je kunt je bestelling tot 17:00 op onze website plaatsen. We zullen altijd ons best doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Ik ben niet thuis op het moment van aflevering. Leveren jullie ook bij de buren? 

Ja, natuurlijk. We zullen altijd proberen het pakketje af te leveren bij je buren, tenzij je bij het bestellen hebt aangegeven dat je dit niet wenst. Op het kaartje in de brievenbus staat bij wie we het pakketje hebben afgeleverd. Dit staat ook in de track en trace.


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Nederland

- bij een besteding van €25,50 bedragen de bezorgkosten €4,50 


Zaandam

- bezorgkosten bedragen €1,50

- gratis bezorging vanaf een besteding van €20,00 


Zaanstad 

- bezorgkosten bedragen €2,50

FAQ - MAALTIJDBOX

Welke type maaltijdboxen bieden jullie aan?

Wij bieden drie soorten maaltijdboxen aan:


Veggie box 

Wanneer je geen vlees eet is het belangrijk om je vitaminen op eenandere manier binnen te krijgen. Daarom vind je in devegetarische maaltijdbox de allerlekkerstekant-en-klaar maaltijden vol met goede voedingsstoffen. 


Family box 

Niet alleen een gezonde maaltijd voor jou, maar voor het hele gezin? Dat kan!De familiebox zit boordevol gezonde gerechtenvoor de grote én de kleine eters. 


Standaard Oh My Guts Box 

-  Voor de foodlovers onder ons.Wanneer je kiest voor destandaard box geniet jij elke weekvan een verrassend nieuw menu, dat wij met zorgvoor jullie uitkiezen


Wat houdt een flexibel abonnement van Oh My Guts in? 

Ons flexibel abonnement houdt in dat je helemaal nergens aan vast zit. Je kunt zelf kiezen in welke weken je de box ontvangt. Ben je bijvoorbeeld een weekje op vakantie? Stuur ons even een mailtje naar info@ohmyguts.nl en wij zullen dit direct verwerken. Alle wijzigingen dienen uiterlijk 48 uur van te voren aan ons te worden doorgegeven. 


Ook als je wilt stoppen met je maaltijdbox kun je dit doorgeven via info@ohmyguts.nl.

Hoe werkt de automatische incasso bij de maaltijdbox?  

Je kunt de maaltijdbox gewoon zo bestellen als alle andere producten op onze website. Door de maaltijdbox af te rekenen is de eerste weektermijn voldaan. Na ontvangst van de bestelling sturen wij een mailtje met daarin informatie voor de activatie van de automatische incasso. Wij zullen vervolgens iedere week dat je meedoet aan de maaltijdbox het verschuldigde bedrag incasseren. 

Ben je op vakantie? Geen probleem! Wij zullen in deze week de automatische incasso op stop zetten en weer activeren wanneer je weer start met de maaltijdbox.