ONZE PRODUCTEN

Hoelang kan ik de maaltijden bewaren? 

Al onze maaltijden zijn 3 tot 4 dagen houdbaar. De THT staat ook altijd vermeld op het etiket op de maaltijd zodat je dit altijd kunt nagaan. 

Kan ik de maaltijden invriezen? 

Ja, dit is zeker mogelijk! Bij het invriezen zijn de maaltijden houdbaar tot en met een maand na levering. 

Hoe kun je de maaltijden opwarmen?

Je maaltijden zijn al bereid door onze chef. Je hoeft de maaltijd alleen nog even op te warmen in de oven of magnetron. Op het etiket van de maaltijd vindt je de specifieke opwarm instructies van de maaltijden. Over het algemeen gelden de volgende opwarm instructies:


Magnetron:

3 - 4 minuten op 900 wat. 


Oven:

8 - 12 minuten op 180 graden. 


Let op: verwijder al het plastic (afbreekbaar) dat in de bakjes zit. 

Moet je de maaltijden zelf nog bereiden? 

Nee - we do the work for you! Onze chefs bereiden al jouw maaltijden in onze eigen professionele keuken. Je hoeft de producten alleen nog even op te warmen. 

Wat is het gewicht van één maaltijd? 

Het gewicht varieert per maaltijd. Het gemiddelde gewicht van de maaltijden is rond de 500 gram waarvan altijd minimaal 200 gram groenten. 

BEZORGING 

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen door heel Nederland op de Waddeneilanden na.  

Hoe werkt de bezorging in Nederland?

Voor het versturen van onze pakketje werken wij samen met Red Je Pakketje. 


Levering:

- Leverdagen: maandag t/m vrijdag

- Levertijdstip: tussen 17:00 & 22:30

Tussen 16:00 en 16:45 ontvang je jouw persoonlijke track & trace-code. Hiermee volg je jouw bestelling tot op 30 minuten nauwkeurig. 


Bestelling: 

- Bestel tot 11.00 op onze website en krijg je bestelling nog dezelfde avond geleverd! 


Let op: de pakketjes worden geleverd tussen 17:00 en 22:30. Het kan dus voorkomen dat jouw pakketje bijvoorbeeld om 22.15 geleverd wordt. Wil je er zeker van zijn dat je jouw pakketje op een bepaalde dag kunt eten? Laat deze dan de dag ervoor leveren. 

Ik ben niet thuis op het moment van aflevering. Leveren jullie ook bij de buren? 

Ja, natuurlijk. We zullen altijd proberen het pakketje af te leveren bij je buren, tenzij je bij het bestellen hebt aangegeven dat je dit niet wenst. Op het kaartje in de brievenbus staat bij wie we het pakketje hebben afgeleverd. Dit staat ook in de track en trace.


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor al onze bestelling hanteren wij €4,50 bezorgkosten. 


MAALTIJDBOX

Welke type maaltijdboxen bieden jullie aan?

Wij bieden drie soorten maaltijdboxen aan:


Vegetarische maaltijdbox

Wanneer je geen vlees eet is het belangrijk om je vitaminen op eenandere manier binnen te krijgen. Daarom vind je in devegetarische maaltijdbox de allerlekkerstekant-en-klaar maaltijden vol met goede voedingsstoffen. 


Family maaltijdbox- Niet alleen een gezonde maaltijd voor jou, maar voor het hele gezin? Dat kan!De familiebox zit boordevol gezonde gerechtenvoor de grote én de kleine eters. 


Standaard maaltijdbox

-  Voor de foodlovers onder ons.Wanneer je kiest voor destandaard box geniet jij elke weekvan een verrassend nieuw menu, dat wij met zorgvoor jullie uitkiezen


Wat houdt een flexibel abonnement van Oh My Guts in? 

Ons flexibel abonnement houdt in dat je helemaal nergens aan vast zit. Je kunt zelf kiezen in welke weken je de box ontvangt. Ben je bijvoorbeeld een weekje op vakantie? Stuur ons even een mailtje naar info@ohmyguts.nl en wij zullen dit direct verwerken. Alle wijzigingen dienen uiterlijk 48 uur van te voren aan ons te worden doorgegeven. 


Ook als je wilt stoppen met je maaltijdbox kun je dit doorgeven via info@ohmyguts.nl.

Hoe werkt de automatische incasso bij de maaltijdbox?  

Je kunt de maaltijdbox gewoon zo bestellen als alle andere producten op onze website. Door de maaltijdbox af te rekenen is de eerste weektermijn voldaan. Na ontvangst van de bestelling sturen wij een mailtje met daarin informatie voor de activatie van de automatische incasso. Wij zullen vervolgens iedere week dat je meedoet aan de maaltijdbox het verschuldigde bedrag incasseren. 

Ben je op vakantie? Geen probleem! Wij zullen in deze week de automatische incasso op stop zetten en weer activeren wanneer je weer start met de maaltijdbox. 

DETOXBOX

Wat zijn de bijwerkingen? 

Wanneer je aan het detoxen bent, gebeurt er een heleboel in je lichaam, maar ieder lichaam reageert hier anders op. Het kan voorkomen dat je je duizelig voelt, koude rillingen hebt, hoofdpijn krijgt of minder goed slaapt. Dit komt door de gifstoffen die er tijdens de detox vrij komen. 


Kan ik detoxen als ik zwanger ben of wanneer ik borstvoeding geef? 

Dit is iets wat wij sterk afraden. Niet alleen omdat er tijdens het detoxen gifstoffen vrijkomen - en dus ook in het bloed worden opgenomen- maar ook omdat een zwangerschap veel energie kost, en het belangrijk is dat je deze energie ook daadwerkelijk hebt..

Ik ben allergisch. Hoe kan ik dit het beste doorgeven? 

In principe kunnen wij met alle allergieën rekening houden. Wat je het beste kunt doen is dit aangeven in je notities. Let wel: er wordt wel gekookt in een keuken waarbij de diverse allergenen aanwezig kunnen zijn. 

Wanneer wordt mijn detoxbox geleverd? En wanneer begin ik met de detox? 

De detoxboxen worden op maandag tussen 17 en 22 uur geleverd, zodat je dinsdagochtend kunt beginnen. Wanneer je mee doet aan de 5-daagse detox wordt het tweede deel van de detox op donderdag tussen 17 en 22 uur geleverd.